birželio 30, 2014

Ką tai padės amžinajam gyvenimui?





Perskaičiau šventojo Aloyzo Gonzago pasakytus žodžius: „Ką tai padės amžinajam gyvenimui?“, ir man atsivėrė akys. Juk tai matas, kuriuo galiu pamatuoti, pasverti kiekvieną mintį, žodį veiksmą. Ar verta apie tai, kas atėjo į mintis mąstyti, kalbėti, planuoti, daryti? Kokią duos naudą mano amžinajam gyvenimui?  Juk tai yra svarbiausia. Kas iš to, jeigu laimėčiau visą pasaulį, bet pražudyčiau save, netekčiau amžinojo gyvenimo. 

Šiandien mano tikslas – amžinasis gyvenimas ir visomis priemonėmis privalau jo siekti. Užsirašiau šiuos žodžius ir pasidėjau kiekvienoje mano matymo vietoje: ant šaldytuvo, prie lovos, darbe, kad įprasčiau, prisiminčiau, kad jie įsirėžtų į mano pasąmonę. Bandau jais viską ’’pasverti’’. Pasaulis tiek pilnas visko, kad dažnai sunku atskirti, kas gerai ir kas blogai, kas naudinga ir reikalinga, ir kas ne.


Tie žodžiai: „Ką tai padės amžinajam gyvenimui?“- man šiandien atradimas, širdimi ir protu suvokta prasmė, kelrodė žvaigždė į amžinąjį gyvenimą, kurio trokštu visa širdimi.


Įrašo autorė Irena.

2 komentarai:

  1. Norėtųsi daugiau ir išsamiau apie tai išgirsti (paskaityti). Ne knygą, bet Jūsų patirtį. Kaip konkrečiai juos (žodžius) taikote? Tarkime, situacija - labai sunku rasti kompromisą su aplinkiniais kai kurių sprendimų atveju, debatai pavirsta konfiktais su kolegomis. Viskas dėl skirtingų poreikių, požiūrių ir darbo vizijos.
    Ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano patirtis šiuo klausimu nėra didelė. Nesenai perskaičiau šiuos žodžius, labai palietė ir nusprendžiau vadovautis gyvenime bei pasidalinti su kitais žmonėmis. Kaip ir Jums, man taip pat būna įvairiausių situacijų (ypatingai darbe). Nesinori prasilenkti su Dievo valia ir įsakymais, noriu dangaus. Bandau kiekvieną situaciją „pasverti“, mąstau, kokius vaisius subrandins vienoks ar kitoks sprendimas. Mėginu situacijas analizuoti Švento Rašto šviesoje. Jei turiu laiko ir galimybes - meldžiuosi, bandau suprasti Viešpaties valią. Prieš keletą dienų iškilo mintyse visi, kuriuos galėčiau pavadinti savo priešais, mąstyti apie juos blogai, teisti, smerkti, bet suvokiau - amžinybei ne kokius vaisius subrandinsiu ir pradėjau už juos visus melstis. Manau, kad viskas turės įtakos amžinybei.

    AtsakytiPanaikinti

Dėkojame už mandagų komentarą ir laiką praleistą mūsų dienoraštyje.