rugpjūčio 15, 2012

Kančios ir išbandymų prasmė



Kuris laikas nepalieka mintis  apie kančios ir išbandymų prasmę. Daug girdėta, skaityta, bet kaip tai suvokti širdimi? Lieka tik pasiklausti Kūrėją, ką tai reiškia asmeniškai man? Ir plaukia žodžiai iš gilumos: 
Ko ieškai žemės šitos kelyje? Ko siekia tavo siela?
Ar gyventi "laisva" net naktyje, ar grįžti pas mane esybe visa?
Grįžimas - nepaprastas, sunkus yra.
Tai kova, kliūtis kiekviena širdyje nugalėta.
Tai žingsnis sieloj į mane. 
Grįžk nors skylėta, sušaudyta, sulopyta savo siela, kaina didžia sumokėta, grįžk į mane šaukiu širdyje.
Siela, šitą šauksmą girdėdama, per kliūtis ir pavojus veržias šiandien į mane.
Nėra jėgos jai nugalėti, nes Dievo balsas sieloj nors tylus, bet galingas yra.
Išbandymas, kančia, kova - viskas įveikta sieloj ir nugalėta .  
Siela, nors sulopyta, skylėta, bet laiminga kaskart artėja širdy į mane.
Tokia mano sielos trauka, tokia tavo sielai duota išbandymų, kančios  prasmė,
kad būtų mirtis širdy nugalėta ir išlaisvinta tavo siela, sugrįžtų  ji į mane.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Dėkojame už mandagų komentarą ir laiką praleistą mūsų dienoraštyje.