spalio 05, 2012

Palaiminimų malda


Labai noriu pasidalinti malda, kurią gavau prieš porą dienų. Man ji labai prasminga. Norisi melstis ja kuo dažniau ir ypač užbaigti maldą.


Septyni šventi palaiminimai
(senovinė malda)
 

1.Tepalaimina mane dangiškojo Tėvo visagalybė, dieviškojo Sūnaus išmintis ir Šventosios Dvasios meilė. Amen.
 
2.Tepalaimina mane Nukryžiuotasis Jėzus savo brangiausiuoju Krauju. Vardan Tėvo ir Sūnaus ir Šventosios Dvasios. Amen.
 
3.Tepalaimina mane Jėzus iš tabernakulio savo dieviškosios Širdies meile. Vardan Tėvo ir Sūnaus ir Šventosios Dvasios. Amen.
 
4.Tepalaimina mane iš dangaus dangiškoji Motina ir Karalienė Marija ir tepripildo mano sielą vis didesne meile Jėzui. Vardan Tėvo ir Sūnaus ir Šventosios Dvasios. Amen.

 
5.Tepalaimina mane mano angelas sargas ir visi šventieji angelai sargai teateina man į pagalbą, kad apsaugotų nuo piktojo priešo persekiojimų. Vardan Tėvo ir Sūnaus ir Šventosios Dvasios. Amen.
 
6.Tepalaimina mane mano šventieji globėjai, mano šventasis krikšto globėjas ir visi dangaus šventieji. Vardan Tėvo ir Sūnaus ir Šventosios Dvasios. Amen.
 
7.Tepalaimina mane skaistykloje kenčiančios mano brangių mirusių giminaičių sielos iki pačios tolimiausios kartos. Tegul jos būna mano užtarėjos prie Dievo sosto, kad ir aš pasiekčiau amžinąjį tikslą. Vardan Tėvo ir Sūnaus ir Šventosios Dvasios. Amen.
 
Telydi mane mūsų motinos, šventosios Bažnyčios, mūsų Šventojo Tėvo, popiežiaus Jono Pauliaus II, mūsų vyskupo..., visų vyskupų ir kunigų palaiminimas. Ir šis palaiminimas, sklindantis iš visų šventųjų Mišių aukos, telydi mane per visas dienas, tesuteikia man laimės, sveikatos ir palaimos, teapsaugo mane nuo visų nelaimių ir tesuteikia man ištvermės malonę bei laimingą mirties valandą.Vardan Tėvo ir Sūnaus ir Šventosios Dvasios. Amen.

4 komentarai:

  1. Kviestume atsargiai su maldomis. Jos turetu tureti IMPRIMATUR,a :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. O kaip gauti imprimatur savo širdies maldai? ;)

    Šiuo atveju malda tikrai atrodo, kad būtų paimta iš maldyno.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ši malda yra maldynėlyje "Paslaptingoji Rožė" Po pavadinimu žodžiai: MALDA - AUKA - ATGAILA. Šiuo maldynėliu susidomėjo mano draugė, patyrusi dvasinę sausrą ir nesimeldusi 3 metus. Kai jį padovanojau - sausra baigėsi, vėl pradėjo melstis. Yra jame daug puikių maldų.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Prasom paaiskint kaip Marija tapo dangaus karaliene? kas ja isrinko tokia titului? kur irodymai kad ji karaliene? tik prasyciau necituoti ivairiu katalikisku nesamoniu, atsakykit taip kaiup suprantat, o ne taip kaip jums sake koks kunigas. man idomu skaityti pati zmogu.

    AtsakytiPanaikinti

Dėkojame už mandagų komentarą ir laiką praleistą mūsų dienoraštyje.