lapkričio 06, 2016

SĄŽINĖS TYRIMO MALDA



Daug metų vakarais bandžiau atlikti sąžinės tyrimą, bet nesėkmingai. Esu rytinis paukštis, o vakare jaučiuosi be jėgų ir net melstis nepajėgiu. Apie tai ne kartą per išpažintį kalbėjau kunigams, bet manyje  niekas nesikeitė. Seniai supratau, kad, norėdama tobulėti, turiu gerai pažinti save ir suprasti, ar vykdau Dievo valią, kuriuo keliu einu. Dvasios tėvai rašo, kad tai atsiskleidžia per reguliariai atliekamą sąžinės tyrimą. Meldžiausi ta intencija ir , man atrodo, Dievas parodė man kelią, padėjo suprasti. Nusipirkau 2016 metų leidimo knygą „Sąžinės tyrimo malda Šv. Ignaco išmintis mūsų šiuolaikiniame gyvenime“. Nuostabiausia tai, kad aš jau kuris laikas panašiai meldžiausi su Šventuoju Raštu tik nesupratau, kad tai ir yra sąžinės tyrimo malda. Ši knyga sudėliojo viską į savo vietas mano širdyje.
                             Kas  turi panašių problemų rekomenduočiau paskaityti šią knygą ir pabandyti taip melstis.
Linkiu visiems Dievo palaimos ir vedimo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Dėkojame už mandagų komentarą ir laiką praleistą mūsų dienoraštyje.