balandžio 25, 2012

Dievas ar psichologai?

Pažiūrėjau laidą apie egzorcizmą, kurioje dalyvavo kun. A.Valkauskas, įvykių liudytojai, psichologai, žurnalistai.
Nustebino psichologai, jų netolerancija kitokiai nuomonei, panieka ir galvojimas, kad tik jie "viską" išmano, jų savotiškas suvokimas žmogaus psichologijos (toks vaizdas man susidarė).
Iš tiesų, ar ne pati geriausia psichologija - tikėjimas į Dievą, visos Visatos kūrėją, į kurį sudedu visas savo viltis, kuris man tiek daug davė. Ko eiti pas tokį patį (žmogų), kuris žino ir supranta tik tiek, kiek leista žmogui? Kuris negali panaikinti mano problemų, tik stengsis įdiegti savo supratimą, "protingą pasakymą". Jis negali man suteikti net vilties, jei nebus duota Dievo. O jei nėra vilties, iš kur atsiras ramybė, susitaikymas ir situacijos priėmimas?
Dievas - visos Visatos kūrėjas, galia, nesavanaudiškumas (iš meilės man mirė už mane), sukūręs dangų ir Žemę, ar nepajėgs man padėti? Ir tai man nieko nekainuoja, net ir eiti niekur nereikia, nes Dievas - čia, visuomet šalia, su manimi, manyje.
 Ar ne geriau Juo pasitikėti?

3 komentarai:

  1. O taip, mano geriausias psichologas - Dievas. Tik Jis - vienintelis mane IŠTIESŲ pažįsta, Jis duoda ,,receptus,, kurie man TIKRAI TIKS, jis niekada nesuklys ,,diagnozuodamas,, mano ligas ir bėdas, net jei aš neišvardinsiu visų simptomų ar pamiršiu susijaudinusi ką nors pasakyti... Jis niekada atmestinai nepažvelgs į mano problemas, nes Jis nebus pavargęs, blogos nuotaikos, ar šiaip nejaus man antipatijos. Esu tikra, kad Jis visada manęs laukia, nereikia registruotis eilėse ir laukti 1 - 2 mėn. talono,nederindama jokio laiko galiu kreiptis ir po 22 val. : ). Ir Tai nieko ne tik kad nekainuoja, bet dar ir atsiperka! GALIU BŪTI TIKRA, KAD JAM RŪPIU, IR TIKRAI JIS NORI MAN PADĖTI. Tai taip paprasta ir unikalu. Dieve, taip mažai dėkoju Tau, kad esi mano gyvenimo psichologas, vadovas, mokytojas, geriausias draugas, mylintis tėvas...
    Loreta

    AtsakytiPanaikinti
  2. o mane stebina jusu netolerancija kitu nuomonei. jus turite teise tiketi ir mielai ka naudojates, tai kodel pykstate kad ir netikintieji pasinaudoja teise netiketi? Dievas mums leidzia rinktis

    AtsakytiPanaikinti
  3. Piktintis - kiekvieno doru save laikancio kataliko prievole. Kaip jau be to? :)

    AtsakytiPanaikinti

Dėkojame už mandagų komentarą ir laiką praleistą mūsų dienoraštyje.